V roce 2020 získala firma Executive Job s.r.o. podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha - pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg.č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Projekt Podpora značky executivejob.cz pomocí Image kampaně spolufinancován Evropskou unií.
Název projektu: Podpora značky executivejob.cz pomocí Image kampaně
Stručný popis projektu:
Společnost Executive Job s.r.o. je provozovatel inovativního manažerského pracovního inzertního portálu www.executivejob.cz. Pro naše služby (inzertní portál, kariérní workshopy, kariérní poradenství) potřebujeme navrhnout a realizovat image kampaň, díky které se o našich službách dozví uživatelé jak z cílové skupiny kandidáti, tak z cílové skupiny společnosti (zadavatelé inzerce). V rámci inzertního portálu potřebujeme podpořit naší promptovanou i spontánní znalost značky a zařadit se do „top of mind“ v rámci obou našich cílových skupin u maximálního počtů osob. Pro následnou medializaci chceme využít jak inzertních mediálních formátů, tak prostředků PR. V rámci všech formátů bychom chtěli komunikovat naše výhody (široká nabídka pozic, registrace zdarma, úzké zaměření (segment senior manažeři, pozice jen od určité výše platu a jiné).
Od dodavatele služba očekáváme zajištění služeb na úrovni:
- Příprava strategie komunikační kampaně = na základě definovaných cílů (podpora značky, „top of mind“)
- Kreativní koncept kampaně = příprava kreativního řešení a jeho realizace.
- Propagace značky executivejob.cz a nasazení kampaní do médií = návrh a realizace propagace ve vybraných médiích.
- Podpora PR = návrh vhodných kanálů a obsahu. Celkové řízení a vedení projektu, průběžná optimalizace kampaní a průběžné vyhodnocování, zda je dosahováno nastavených cílů.
Cíle projektu:
Kvalitatavní
- Komunikační strategie - Relevantní obsah kampaně, který budeme jejím prostřednictvím sdělovat dále
- Zvolení vhodných formátů příspěvků navrhnout vhodné formáty, které budou pro kampaň využity
Kvantitativní (výkon)
- Mediální plán = počet a velikost jednotlivých formátů, které budou v kampani využity
- Oslovení cílové skupiny prostřednictvím vybraných médií
- Poskytnuté kreativní služby pomohou společnosti správně komunikovat inovativní koncept manažerského pracovního portálu cílovým skupinám, zejména HR managementu firem a headhuntingovým a personálním agenturám. Strategií je vybudovat efektivní, kultivovaný a vysoce kvalitní online nástroj – platformu executivejob.(cz), která pomáhá seniorním manažerům rozvíjet sebe i svoji kariéru a společnostem a headhunterům nacházet ty nejvhodnější manažery.
Výsledky projektu:
V rámci projektu „Podpora značky executivejob.cz pomocí Image kampaně“ bylo naším cílem navrhnout a realizovat image kampaň, díky které se o našich službách dozví uživatelé jak z cílové skupiny kandidáti, tak z cílové skupiny společnosti (zadavatelé inzerce). A dále podpořit naší promptovanou i spontánní znalost značky a zařadit se do „top of mind“ v rámci obou našich cílových skupin u maximálního počtů osob.
Díky nové komunikační strategii, mediálnímu plánování a přesnému cílení, jsme oslovili relevantní cílovou skupinu, získali nové kontakty a podpořili obecné povědomí o inovativním konceptu, který executivejob.cz na český trh přináší.
Součástí projektu bylo i vytvoření nového masterlayoutu, který přinesl jednotný vizuál styl, který ještě lépe podpořil vnímání značky executivejob.cz jako efektivní, kultivovaný a vysoce kvalitní online nástroj – platformu, která pomáhá seniorním manažerům rozvíjet sebe i svoji kariéru a společnostem a headhunterům nacházet ty nejvhodnější manažery.
Cíle projektu tak byly splněny v plném rozsahu.
Registrační číslo projektu: KS-2019-263
Tento projekt je realizován s finanční podporou Operačního programu Praha –pól růstu ČR.
Dotaci poskytuje Poskytovatel dotace v rámci projektu „Specializované vouchery“, reg. číslo projektu: CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607, z programu „PRAŽSKÝ VOUCHER NA KREATIVNÍ SLUŽBY“
V roce 2020 získala firma Executive Job s.r.o.. podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha - pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg.č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Projekt Využití sociálních sítí pro zvýšení povědomí o značce executivejob.cz spolufinancován Evropskou unií.
Název projektu: Využití sociálních sítí pro zvýšení povědomí o značce executivejob.cz
Stručný popis projektu:
Využití sociálních sítí pro zvýšení povědomí o značce executivejob.cz Společnost Executive Job s.r.o. je provozovatel inovativního manažerského pracovního inzertního portálu www.executivejob.cz. Pomocí projektu – voucheru na kreativní služby – bychom se rádi zaměřili především na dvě hlavní oblasti a to jsou:
- Zvýšení povědomí o značce executivejob.cz
- Zvýšení konkurenceschopnosti
V rámci všech kampaní bychom chtěli komunikovat naše výhody (široká nabídka pozic, registrace zdarma, úzké zaměření, pozice jen od určité výše platu. Nabídka kariérních workshopů, kariérní poradenství a jiné) a podpořit tak naši značku a zvýšit konkurenceschopnost mezi ostatními poskytovateli inzertních portálů.
Od dodavatele služba očekáváme zajištění služeb na úrovni:
- Strategie propagace značky executivejob.cz na sociálních sítích = návrh strategie na vybraných sociálních sítí
- Tvorba obsahu sociálních sítí (Facebook a LinkedIn) = tvorba relevantního obsahu, včetně fotografií, videí a ostatníchvhodných podkladů pro kampaně
- Příprava a vedení kampaní na sociálních sítích (Facebook a LinkedIn) = s cílem budování povědomí o značce, sběr leadů – kontaktů a rozšiřování základy followerů executivejob.cz
- Celkové řízení a vedení projektu, průběžná optimalizace kampaní a obsahu sociálních sítí, denní komunikace a průběžné vyhodnocování, zda je dosahováno nastavených cílů
Cíle projektu:
Hlavním cílem tohoto projektu, je zaujmout – získat nové followery – potenciálnívnové zákazníky. Toho může být z našeho hlediska dosaženo několika způsoby
(zajímavým obsahem a efektivně nastavenou výkonnostní kampaní):
Kvalitativní (obsah)
- Obsah sociálních sítí – počet zveřejněných příspěvků = pravidelné plnění stránek executivejob.cz (Facebook, LinkedIn) zajímavým obsahem, udržovat tak stránky aktivní a zajímavé pro návštěvníky
- Zvolení vhodných formátů příspěvků = navrhnout formáty, které budou pro kampaň využity, rozložit je v rámci redakčního plánu, vyhodnot
Kvantitativní (výkon)
- Zvýšení počtu followerů
- Oslovení cílové skupiny na sociálních sítích
- Získání nových registrací
- Získání kontaktů pro další oslovení
Poskytnuté kreativní služby pomohou společnosti správně komunikovat inovativní koncept manažerského pracovního portálu cílovým skupinám, zejména HR managementu firem a headhuntingovým a personálním agenturám. Naší strategií je vybudovat efektivní, kultivovaný a vysoce kvalitní online nástroj – platformu executivejob.(cz), která pomáhá seniorním manažerům rozvíjet sebe i svoji kariéru a společnostem a headhunterům nacházet ty nejvhodnější manažery. Poskytnuté kreativní služby a sociální sítě, nám pomohou tuto vizi naplnit a rozšířit executivejob.cz mezi širší okruh potenciálních zákazníků.
Výsledky projektu:
Díky projektu „Využití sociálních sítí pro zvýšení povědomí o značce executivejob.cz“ se nám podařilo zvýšit povědomí o značce executivejob.cz a díky tomu zvýšit i její konkurenceschopnost. Pomocí vhodně zvolené strategie, obsahového plánu a přesně cílených kampaní, jsme získali nové followery na sociálních sítích a oslovili relevantní cílovou skupinu. Podařilo se nám získat nové kontakty na potenciální zákazníky a rozšířit databázi manažerů na webu www.executivejob.cz
Nově vytvořený kreativní styl nám pomohl lépe oslovit a zaujmout cílovou skupinu a představit inovativní koncept, který na českém trhu nemá obdoby. Naším cílem bylo vybudovat efektivní, kultivovaný a vysoce kvalitní online nástroj – platformu executivejob.(cz), která pomáhá seniorním manažerům rozvíjet sebe i svoji kariéru a společnostem a headhunterům nacházet ty nejvhodnější manažery. A toto se nám díky dotačnímu programu povedlo v plném rozsahu.
Registrační číslo projektu: KS-2019-315
Tento projekt je realizován s finanční podporou Operačního programu Praha – pól růstu ČR.